מטרת הסאמדיי והבעת עמדות

טל איתן ונאוה • 24/9/2020 כניסות

מה התכוון זה שפתח את אתר הסאמדיי? אז טוב ששאלת, כי מי שפתח/ה ופיתח/ה את אתר הסאמדיי זו- אני, נאוה טל. 

לפני כמה שנים הייתי חברה בועד המקומי והחלטנו על הכנסת מערכת ההודעות "סאמדיי" לכפר. אנחנו היינו הפיילוט של התוכנה וזה היה פרויקט שלי. אסי זאק, מפתח המערכת פיתח את הכלי על פי צרכי הקהילה כפי שאני הצגתי אותם בפניו. נקבעו קווים אדומים ברורים: פגיעה אישית בתושבים ושימוש בשפה לא נאותה. מעבר לזה הסאמדיי בהחלט כן נועד להיות פלטפורמה לגיטימית להבעת דעות בכל תחום שהוא. קוראים לזה חופש הביטוי, זכות יסוד בכל חברה דמוקרטית. 
הייתי שמחה מאד אם המצב בישראל היה אחר, הלוואי ולא היינו צריכים להפגין. אבל מה לעשות שהמצב רע, והוא הולך ומדרדר ולכן אנחנו עומדים ומוחים בגשר. וכן, אני מזמינה, מידי שבוע, את תושבי כפר יחזקאל להצטרף למחאה ולבוא להפגין בגשר שלנו, כאן קרוב לבית. 
מאחלת לכולנו שבקרוב לא נזדקק להפגנות בגשר, שהשינוי המיוחל יגיע, ושלא אצטרך לפרסם יותר הזמנות להפגנות בסאמדיי. אמן

הודעות בנושא זה