הבוקר (יום שישי) מצאתי 2 גורי חתולים מתים (נדרסו) על הכביש ברחוב ההרחבה. מזה שנים אני מתריע על נהיגה פרועה ברחוב! הפעם אלה גורי חתולים בפעם אחרת אלה יהיו ילדים... הגיע השעה לעשות סדר עם התנועה בכפר. הפקרות מוחלטת! איך אומר אבא שלי, זה יגמר בבכי. פרנסי המושב, לטיפולכם המסור. שבת שלום
