מערכת ניהול ומעקב קריאות שירות

מערכת קריאות השירות מאפשרת לתושב לפתוח קריאה בנושאים שהוגדרו מראש.

הנושאים הללו יכולים להיות בעלי תפקידים כגון: מזכיר, יו"ר ועד, מנהל קהילה וכן הלאה.

מצד שני הנושאים יכולים להיות תחומים כגון: פינוי גזם, תאורה, תשתיות וכן הלאה.

התושב יכול לפתוח קריאה דרך אפליקציה או דרך האתר.

הקריאה מגיעה אל נותני השירות שיועדו לתת טיפול באותו נושא וגם אל הבקרים, האנשים שמעוניינים להיות בתמונה מלמעלה.

כל תכתובת ועדכון מגיעים אל נותני השירות ואל התושב שפתח את הקריאה. כך יוצא שכולם מעודנים בזמן אמת בטיפול בקריאה.

נותני השירות יכולים לפתוח או לסגור קריאה, להעביר קריאה לנושא אחר ולתעדף קריאות חשובות.

בסוף הטיפול ניתן לסגור את הקריאה.

המערכת כוללת דוחות מסוגים שונים: קריאות פתוחות, קריאות סגורות, קריאות הממתינות זמן רב לטיפול, קריאות שכלל לא נענו וכן הלאה.

כל המידע ניתן לגיבוי על פי תקופות ולייצוא אל קצבי אקסל.

דוגמא מקיבוץ נען

מערכת קריאות השירות פועלת באופן מלא בקיבוץ נען - שם היא קולטת מעל 500 קריאות בחודש.

מנהל המערכת מעיד כי היא הביאה בקיבוץ לחסכון משמעותי באדמינסטרציה ולשיפור משמעותי בשירות.

ניהול קריאות שירות

מודול דיווח תקלות ומעקב פניות

מודול דיווח תקלות ומעקב פניות מאפשר לתושב לדווח על תקלה ו/או לפנות לגורמים רשמיים ביישוב.

דוגמא:

יוצרים באתר כפתור שכותרתו דיווח תקלות ומקשרים אותו אל אדם אחד (או יותר), האחראים לתת מענה.

תושב שלוחץ על הכפתור, יכול לשלוח דיווח על תקלה - הדיווח מגיע באימייל וגם באפליקציה.

כל דיווח כולל את הכפתורים "שליחת תשובה" ו- "סגירת קריאה זו"

באמצעות הכפתור "שליחת תשובה" ניתן לעדכן את הפונה בסטאטוס הפנייה.

בסיום הטיפול בתקלה, לוחצים על הכפתור "סגירת קריאה זו".

כל הודעה וכל דיווח נשמרים במערכת, וניתנים לגישה מתוך מערכת ניהול האתר. כך אפשר לקבל תמונה כוללת של כל הפניות, והטיפול בהן.

תמונת המסך הבאה מציגה דוגמא לדיווח, כפי שהוא מגיע באימייל. שימו לב לכפתורי הניהול: שליחת תשובה וסגירת קריאה זו.