האפליקציה הקהילתית

הדרכה • 10/1/2018 כניסות

מבוא

האפליקציה הקהילתית כוללת את האפשרויות הבאות:

  1. קריאת המידע:
    המידע מגיע לאפליקציה כסיכום הודעות או כרצף של הודעות - לפי בחירת התושב. הידיעות מותאמות אישית לתושב, על פי הפרופיל שקבע לעצמו.
  2. לכל ידיעה ציבורית אפשר להעלות תגובה ציבורית, שתופיע באתר
  3. עבור כל ידיעה, ניתן לשלוח מסר אישי לכותב הידיעה
  4. אפשר להעלות ידיעה חדשה לאתר, מתוך האפליקציה
  5. לחצן קריאה לעזרה אל הצח"י (ראה פירוט בהמשך)
  6. דיווח תקלות, בחלוקה לנושאים שונים
  7. שליחת הודעות לאנשי קשר (מזכירות, בטחון וכדומה)
  8. גישה נוחה אל דף הקשר היישובי
  9. גישה נוחה להגדרות האישיות

לחצני מצוקה - לקבל עזרה מיידית מהשכנים

כמנהלי האתר, יש לכם האפשרות להגדיר באפליקציה לחצני מצוקה בנושאים שונים. לדוגמא: "עזרה ראשונה", "אירוע בטחוני".

בעת הגדרת לחצן מצוקה, אתם משייכים אליו קבוצה של תושבים (מתנדבים), שאליהם תשלח הקריאה לעזרה.

כאשר תושב לוחץ על לחצן המצוקה, נשלחת קריאה לעזרה אל קבוצת המתנדבים. הקריאה כוללת את פרטי התושב ואף את מיקומו המדוייק במפה.

לאחר מכן האפליקציה עוברת למצב צ'ט קבוצתי. דרך הצ'ט משוחחים חברי הקבוצה עם התושב ומחליטים על דרך הפעולה המיטבית.

לחץ להדגמה של לחצני המצוקה

"התפריט ההפוך"

במקום שהתושב ינסה למצוא דרכו בסבך של תפריטים (והדבר קשה במיוחד כאשר מדובר בסמארטפון), האפליקציה מקפיצה תפריט, המותאם בדיוק לפעולה שהתושב מעוניין לבצע באותו הרגע.

התפריט ההפוך מאפשר לתושב לקבל את כל מה שהוא רוצה, בלי ללמוד שום דבר חדש.

כיצד פותחה האפליקציה

לאחר מחשבה מעמיקה ובחינת כל האפשרויות העומדות בפנינו, בחרנו לפתח את האפליקציה הקהילתית של סאמדיי על גבי אפליקצית טלגרם.

החלטה זו נותנת לנו את כל הכח והעוצמה שעומדים מאחורי אפליקציה, שמשרתת כמאתיים מליון משתמשים: אמינות, אבטחה מעולה והתאמה לשדרוגים של מערכת ההפעלה.

הסינרגיה בין סאמדיי וטלגרם גדולה מאוד. במילים אחרות, טלגרם ממילא מספקת לנו את הבסיס התקשורתי שאותו רצינו לפתח.

מעבר לכך, קיים דמיון רב בין טלגרם לבין ווטסאפ. המשמעות היא שכל תושב חדש יידע מיד כיצד להפעיל את האפליקציה.

טלגרם נותנת לנו את כל הכלים לפתח עבורכם אפליקצית תקשורת מעולה, שכוללת את כל הדברים שהזכרנו לעיל, וביניהם לחצני מצוקה, דיווח תקלות, דף קשר יישובי וכן הלאה.

להלן סרטון מבוא לאפליקציה

שאלות ותשובות לגבי האפליקציה

איזה מידע מגיע לאפליקציה?
כל תושב מקבל באפליקציה רק את המידע שאליו הוא רשום.

האם אני כמנהל אתר מאבד שליטה על המידע שמופץ באפליקציה?
ממש לא. המידע מופץ באפליקציה רק לאחר שעבר את אותו תהליך השהייה, ניטור ובקרה של ידיעות המופצות במייל היומי.

מה ההבדל בין הודעה דחופה להודעה רגילה?
ידיעות רגילות נקלטות באפליקציה בצורה שקטה. ידיעות דחופות מגיעות עם צלצול.

האם קיימת אפשרות לקבל באפליקציה רק ידיעות דחופות?
התשובה היא שהדבר ניתן. למעשה, תושב יכול לבחור אם לקבל כל ידיעה בנפרד, סיכום ידיעות יומי או ידיעות דחופות בלבד.

איך מעדכנים את מי שאינו מחובר לאפליקציה?
ניתן להפיץ ידיעות דחופות כהודעת סמס ועל ידי כך להשיג כיסוי של 100%. לשם חסכון בעלויות, מי שמחובר באפליקציה יקבל את ההודעה באפליקציה.

האם ניתן להעלות ידיעות חדשות לאתר?
כן, האפליקציה מאפשרת העלאת ידיעות לאתר, תגובות לידיעות ואפילו מסר אישי לכותב ההודעה.

האם תושבים יכולים להתכתב ביניהם דרך האפליקציה?
כן, תושב יכול להשיב להודעה שקיבל מתושב אחר.

האם ניתן לדווח על תקלה?
כן - מודול דיווח תקלות פותח במיוחד עבור האפליקציה.

האם ניתן להגדיר קבוצות סגורות?
כן, ניתן להגדיר ערוץ לקבוצת תושבים מוגדרת מראש.

מה לגבי קבצים ותמונות?
בדומה בווטסאפ ניתן לשלוח טקסט, קבצים, תמונות, ואפילו מיקום במפה.