אפליקצית האתר הקהילתי

האפליקציה היא שלב נוסף באבולוציה של הנגשת המידע לתושב. יש לה ממשק ייחודי שמעצים את התושב, ונותן לו אפשרויות חדשות שלא היו קיימות עד כה.

באפליקציה ניתן להגיב לידיעה או להעלות ידיעה חדשה בקלות ובמהירות, מבלי לעבור דרך האתר.

האפליקציה כוללת מודולים שמנצלים את הממשק הייחודי שלה: לחצן מצוקה, דיווח תקלות וגישה נוחה אל אנשי קשר (מודולים נוספים יפותחו בהמשך).

יצרנו ערוצי הודעות מסוג צ'אט - הודעותיהם מוצגות באפליקציה בלבד, ללא הפצה באימייל. זוהי המקבילה לערוצי הווטסאפ הישוביים.

נוסף על כך, קיים באפליקציה כפתור "תפריט" אשר מנגיש לתושב אלמנטים חשובים באתר הקהילתי, וביניהם דף הקשר היישובי ועמוד עדכון הפרטים האישיים.

שאלות נפוצות

איזה מידע מגיע לאפליקציה?
כל תושב מקבל באפליקציה רק את המידע שאליו הוא רשום.

האם אני כמנהל אתר מאבד שליטה על המידע שמופץ באפליקציה?
ממש לא. המידע מופץ באפליקציה רק לאחר שעבר את אותו תהליך השהייה, ניטור ובקרה של ידיעות המופצות במייל היומי.

מה ההבדל בין הודעה דחופה להודעה רגילה?
ידיעות רגילות נקלטות באפליקציה בצורה שקטה. ידיעות דחופות מגיעות עם צלצול.

איך מעדכנים את מי שאינו מחובר לאפליקציה?
ניתן להפיץ ידיעות דחופות כהודעת סמס ועל ידי כך להשיג כיסוי של 100%. לשם חסכון בעלויות, מי שמחובר באפליקציה יקבל את ההודעה באפליקציה.

האם ניתן להעלות ידיעות חדשות לאתר?
כן, האפליקציה מאפשרת העלאת ידיעות לאתר, תגובות לידיעות ואפילו מסר אישי לכותב ההודעה.

האם תושבים יכולים להתכתב ביניהם דרך האפליקציה?
כן, תושב יכול להשיב להודעה שקיבל מתושב אחר.

האם ניתן לדווח על תקלה?
כן - מודול דיווח תקלות פותח במיוחד עבור האפליקציה.

האם ניתן להגדיר קבוצות סגורות?
כן, ניתן להגדיר ערוץ לקבוצת תושבים מוגדרת מראש.

מה לגבי קבצים ותמונות?
בדומה בווטסאפ ניתן לשלוח טקסט, קבצים, תמונות, ואפילו מיקום במפה.

התקנת האפליקציה

חפש את אפליקצית telegram והתקן אותה בסמארטפון

לאחר ההתקנה הקלק על קישור זה בטלפון ולחץ על הכפתור START

שליטה בהתראות האפליקציה

לחץ על כפתור התפריט, ואז על Settings.

לחץ על Notifications and Sounds ותגיע למסך הבא:

שינוי גודל פונט

לחץ על כפתור התפריט, ואז על Settings. ייפתח בפניך תפריט, ובו האפשרות Messages Text Size: