צוות הבטחון - מענה תקשורתי בזמן חירום

מענה לשעת חירום לא יכול להתבסס רק על אפליקציה.

המערכת חייבת להמשיך לפעול גם כאשר נופלות רשתות החשמל והאינטרנט.

מערכת סאמדיי פיתחה סט של כלים לשעת חירום העונה לתנאים הללו:

  1. קו חירום טלפוני - התושב קורא לעזרה באמצעות הטלפון (גם טלפון קווי)
  2. הודעות סמס יוצאות - רכז הבטחון מעדכן את התושבים בזמן אמת
  3. הודעות סמס נכנסות - התושב מחזיר תשובה לרכזי הבטחון
  4. קשר עם צוות הבטחון דרך האפליקציה - התושב קורא לעזרה באמצעות האפליקציה

קו חירום טלפוני

התושב מתקשר אל קו החירום ומשאיר הודעה.

לאחר מכן מצלצלים מכשירי הטלפון של חברי צוות הבטחון. כשהם עונים לשיחה הם שומעים את ההודעה שהשאיר התושב.

במקביל נשלחת אליהם הודעת טקסט (באפליקציה וסמס) עם פרטי התושב ועם קישור לקובץ ההקלטה שהשאיר.

לחילופין - יכול קו החירום לשמש את מנהלי צוות הבטחון בלבד, לשם הקפצת הצוות.

קשר של צוות הבטחון עם התושבים באמצעות סמס

מנהל צוות הבטחון שולח הודעת סמס למספר מיוחד של סאמדיי.

מערכת סאמדיי מאמתת את זהותו על פי המספר ממנו נשלחה ההודעה, ומפיצה את הודעתו בסמס אל כלל התושבים.

התושב רואה את ההודעה כאילו נשלחה ממספר הטלפון של מנהל הצוות, ויכול להשיב לו בהודעת סמס חוזרת.

קשר עם צוות הבטחון דרך האפליקציה

כאשר תושב לוחץ על לחצן המצוקה באפליקציה, נשלחת קריאה לעזרה אל חברי צוות הבטחון.

האפליקציה עוברת למצב צ'ט קבוצתי. חברי הצוות משוחחים עם התושב ומחליטים על דרך הפעולה המיטבית.

תיעוד השיחות נשמר במערכת.

עוד פרטים בסרטון הקצר הבא: