צח"י - מענה תקשורתי בזמן חירום

מענה לשעת חירום לא יכול להתבסס רק על אפליקציה.

המערכת חייבת להמשיך לפעול גם כאשר נופלות רשתות החשמל והאינטרנט.

מערכת סאמדיי פיתחה סט של כלים לשעת חירום העונה לתנאים הללו:

  1. קו חירום טלפוני - התושב קורא לעזרה באמצעות הטלפון (גם טלפון קווי)
  2. הודעות סמס יוצאות - צוות הצח"י מעדכן את התושבים בזמן אמת
  3. הודעות סמס נכנסות - התושב מחזיר תשובה לצוות הצח"י
  4. קשר עם הצח"י דרך האפליקציה - התושב קורא לעזרה באמצעות האפליקציה

קו חירום טלפוני

התושב מתקשר אל קו החירום ומשאיר הודעה.

לאחר מכן מצלצלים מכשירי הטלפון של חברי הצח"י. כשהם עונים לשיחה הם שומעים את ההודעה שהשאיר התושב.

במקביל נשלחת אליהם הודעת טקסט עם פרטי התושב.

קשר של הצח"י עם התושבים באמצעות סמס

מנהל צוות הצח"י שולח הודעת סמס למספר מיוחד של סאמדיי.

מערכת סאמדיי מפיצה את הודעתו אל כלל התושבים באמצעות סמס.

התושב רואה את ההודעה כאילו נשלחה ממספר הטלפון של מנהל צוות הצח"י, ויכול להשיב לו בהודעת סמס חוזרת.

קשר עם הצח"י דרך האפליקציה

כאשר תושב לוחץ על לחצן צוות הצח"י באפליקציה, נשלחת קריאה אל חברי הצח"י.

האפליקציה עוברת למצב צ'ט קבוצתי. חברי הצח"י משוחחים עם התושב ומחליטים על דרך הפעולה המיטבית.

תיעוד השיחות נשמר במערכת.

עוד פרטים בסרטון הקצר הבא: