כיצד לבחון בקלות תלונת נמען על אי קבלת סיכום יומי

נמענים • 24/2/2016

קישורים:

הפתרון למצבים אלה מתואר בסרטון א ...

לעתים קורה שתושב מתלונן על כך שהפסיק לקבל את הסיכום היומי.

בכדי לבדוק מדוע, שלחו אימייל לכתובת lookup at summday.com כאשר בשורת הנושא כתבו את כתובת האימייל של אותו נמען. שימו לב - האימייל צריך להשלח מכתובת האימייל של מנהל האתר.

תקבלו אימייל חוזר ובו הסבר מדוע התושב לא מקבל (או מקבל ואינו מוצא) את הסיכום היומי

אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל הנ"ל אל ספר הכתובות שלכם תחת השם "סאמדיי בירור פרטי נמען". כך תוכלו בכל עת לבצע בירור מהיר של כל תלונה.

סיבות אפשריות לאי קבלת סיכום יומי

  • הנמען הסיר עצמו מרשימת התפוצה
  • הנמען בחר כתדירות הסיכום את הערך "ללא סיכום"
  • הנמען הסיר מהפרופיל שלו את כל הערוצים
  • האימייל שנשלח אל הנמען חוזר לשולח - במקרה זה הדוח שתקבלו יכיל טבלה עם תיעוד כל החזרות לשולח
  • לכאורה אין כל בעיה, ובכל זאת הנמען לא מקבל את הסיכומים. ייתכן ומדובר בסיווג הסיכום היומי כספאם או כ- "קידום מכירות". הפתרון למצבים אלה מתואר בסרטון אשר בקישור זה.