מודול צח"י - מענה תקשורתי בזמן חירום

הדרכה • 9/5/2018 כניסות

מענה לשעת חירום לא יכול להתבסס רק על אפליקציה, מאחר והוא חייב להיות נגיש לכלל התושבים.

המערכת חייבת להמשיך לפעול גם כאשר נופלת רשת החשמל וגם כאשר אין חיבור לרשת האינטרנט.

מערכת סאמדיי פיתחה סט של כלים לשעת חירום העונה לתנאים הללו.

אפשרויות התקשורת בזמן חירום

  1. קו חירום טלפוני - התושב קורא לעזרה באמצעות הטלפון
  2. הודעות סמס יוצאות - צוות הצח"י מעדכן את התושבים בזמן אמת
  3. הודעות סמס נכנסות - התושב מחזיר תשובה לצוות הצח"י
  4. קשר עם הצח"י דרך האפליקציה - התושב קורא לעזרה באמצעות האפליקציה

קשר עם הצח"י באמצעות קו חירום טלפוני

התושב מתקשר אל קו החירום ומשאיר הודעה.

לאחר מכן מצלצלים מכשירי הטלפון של חברי הצח"י. כשהם עונים לשיחה הם שומעים את ההודעה שהשאיר התושב.

במקביל נשלחת אליהם הודעת טקסט עם פרטי התושב.

קשר של הצח"י עם התושבים באמצעות סמס

מנהל צוות הצח"י שולח הודעת סמס למספר מיוחד של סאמדיי.

מערכת סאמדיי מפיצה את הודעתו אל כלל התושבים באמצעות סמס.

התושב רואה את ההודעה כאילו נשלחה ממספר הטלפון של מנהל צוות הצח"י, ויכול להשיב לו בהודעת סמס חוזרת.

קשר עם הצח"י דרך האפליקציה

כאשר תושב לוחץ על לחצן צוות הצח"י באפליקציה, נשלחת קריאה אל חברי הצח"י.

האפליקציה עוברת למצב צ'ט קבוצתי. חברי הצח"י משוחחים עם התושב ומחליטים על דרך הפעולה המיטבית.

תיעוד השיחות נשמר במערכת.

עוד פרטים בסרטון הקצר הבא: