מענה תקשורתי בזמן חירום

הדרכה • 9/5/2018 כניסות

מטבע הדברים, כל מה שקשור בשעת חירום חייב להיות נגיש אל כלל התושבים - בלי קשר לגיל או לידע טכני. עובדה זו פוסלת מענה המבוסס רק על אפליקציה.

מעבר לכך, המערכת חייבת להמשיך לפעול גם כאשר נופלת רשת החשמל וגם אם נפסק החיבור לאינטרנט.

מערכת סאמדיי פיתחה סט של כלים לשעת חירום העונה לתנאים הללו.

רשימת המודולים לשעת חירום:

  1. קו חירום טלפוני - התושב קורא לעזרה באמצעות הטלפון
  2. הודעות סמס - צוות הצח"י מעדכן את התושבים בזמן אמת
  3. לחצני קריאה לעזרה - התושב קורא לעזרה באמצעות האפליקציה