⚠️חדש - מודול צח"י המבוסס על קו חירום טלפוני, הודעות סמס ואפליקציה

מענה תקשורתי בזמן חירום

מענה לשעת חירום לא יכול להתבסס רק על אפליקציה, מאחר והוא חייב להיות נגיש לכלל התושבים.

המערכת חייבת להמשיך לפעול גם כאשר נופלת רשת החשמל וגם כאשר אין חיבור לרשת האינטרנט.

מערכת סאמדיי פיתחה סט של כלים לשעת חירום העונה לתנאים הללו.

להפעלת המודול יש להכנס אל מסך הניהול "צוות חירום יישובי".

אפשרויות התקשורת בזמן חירום

  1. קו חירום טלפוני - התושב קורא לעזרה באמצעות הטלפון
  2. הודעות סמס יוצאות - צוות הצח"י מעדכן את התושבים בזמן אמת
  3. הודעות סמס נכנסות - התושב מחזיר תשובה לצוות הצח"י
  4. קשר עם הצח"י דרך האפליקציה - התושב קורא לעזרה באמצעות האפליקציה

קשר עם הצח"י באמצעות קו חירום טלפוני

מספרו של קו החירום הוא: 03-7208805

כאשר התושב מתקשר למספר הנ"ל הוא שומע פתיח ומשאיר הודעה.

לאחר מכן מצלצלים מכשירי הטלפון של חברי הצח"י. כשהם עונים לשיחה הם שומעים את ההודעה שהשאיר התושב.

במקביל נשלחת אליהם הודעת טקסט עם פרטי התושב ועם קישור לקובץ ההקלטה.

תיעוד שיחות הטלפון נשמר וניתן לצפייה במסך "צוות חירום יישובי".

בכדי שיוכל להשאיר הודעה, חייב התושב להתקשר אל קו החירום ממספר טלפון שבו הוא רשום באתר
שליחת הקריאה אל צוות החירום בצלצול טלפוני ובהודעת סמס מותנית ברכישת חבילת שיחות וחבילת סמס

קשר של הצח"י עם התושבים באמצעות סמס

מנהל צוות הצח"י שולח הודעת סמס למספר הבא: 055-9793475

מערכת סאמדיי מאמתת את זהות המנהל על פי המספר ממנו נשלחה ההודעה, ומפיצה את הודעתו בסמס אל כלל התושבים.

התושב רואה את ההודעה כאילו נשלחה ממספר הטלפון של מנהל צוות הצח"י, ויכול להשיב לו בהודעת סמס חוזרת.

קשר עם הצח"י דרך האפליקציה

כאשר תושב לוחץ על לחצן צוות הצח"י באפליקציה, נשלחת קריאה אל חברי הצח"י.

האפליקציה עוברת למצב צ'ט קבוצתי. חברי הצח"י משוחחים עם התושב ומחליטים על דרך הפעולה המיטבית.

תיעוד השיחות נשמר וניתן לצפייה במסך "צוות חירום יישובי".

מנהלי צוות צח"י

עריכת חברי צוות צח"י מאפשרת להגדיר תפקיד לכל אחד: חבר או מנהל.

למנהל יש הרשאה להקליט פתיח ולשלוח הודעת סמס או הודעה קולית אל כלל התושבים.

שליחת הודעת סמס אל התושבים מותנית ברכישת חבילת סמס
שליחת הודעה קולית אל התושבים מותנית ברכישת חבילת שיחות