התאמות במערכת סאמדיי לעבודה מהבית

שלום למנהלי האתרים במערכת סאמדיי.

עקב האילוץ להשאר בבית, שינינו את מודול קריאות השירות, כך שיתאים לניהול חיי היישוב מרחוק.

תמונת המסך הבאה מציגה את התפריט הראשי של האפליקציה, כשהוא כולל את הכפתור "קורונה". לחיצה עליו מאפשרת ניהול מסודר של פניות התושבים בנושאים שונים, כגון:

  • ביצוע הזמנות מהכלבו / צרכניה מקומית.
  • פניה למתנדבים בבקשות שונות
  • פניה לגורמים רשמיים ביישוב.

להשגת תוצאה זו יש להכנס אל מסך הניהול "קריאות שירות".

שם ניתן לערוך את כותרת הכפתור הראשי "קריאות שירות" ולתת לו כותרת הרצויה לכם (לדוגמא, "קורונה").

באותו מסך תוכלו להגדיר כפתורים שונים, כגון "הזמנות צרכניה" ולכוון אותם אל אותם בעלי תפקידים שיקבלו את הפניות השונות.

עוד פרטים על מודול קריאות השירות, בסרטון הבא:

הצגת מידע קבוע בנושא הקורונה, באתר ובאפליקציה

כפי שמוצג בתמונת המסך לעיל, התפריט הראשי כולל כפתור "שימושון".

כפתור השימושון מציג באפליקציה את כל המידע שהועלה לערוץ השימושון באתר.

אנו ממליצים ליצור באתר ערוץ שכותרתו "קורונה" וכתובת האימייל שלו כוללת את הטקסט info_corona. פעולה זו תציג את הערוץ תחת כפתור השימושון.

כך יוצא, שכל המידע הקבוע הקשור לנושא הקורונה, יוצג אף הוא באפליקציה, תחת הכפתור "שימושון".

בברכה,

מערכת סאמדיי