מדוע איני מקבל את הסיכום היומי?

תושב • 2/6/2015 כניסות

עמוד זה מיועד למי שאינו מקבל את הסיכום היומי כלל, או שהוא מקבל אותו בצורה לא סדירה.

לכך יכולות להיות מספר סיבות:

סיבה ראשונה - כתובת האימייל אינה ברשימת התפוצה

אם מעולם לא קיבלת את הסיכום היומי, ייתכן וכתובת האימייל שלך אינה כלולה ברשימת התפוצה. במקרה זה כדאי להרשם מחדש לרשימת התפוצה.

סיבה שניה - הסיכום מתויג בטעות כהודעת זבל (ספאם)

כדאי לבדוק אם הסיכום היומי תויג כדואר זבל. לשם כך יש לבצע הפעולות הבאות:

  1. להכנס אל תיבת הספאם
  2. לאתר את הסיכום היומי (בתיבת הספאם)
  3. לפתוח את הסיכום
  4. ללחוץ על הכפתור "לא ספאם"

פעולות אלו מוצגות בסרטון, שבסוף עמוד זה.

סיבה שלישית - כרטיסיות הדואר הנכנס של Gmail

עבור משתמשי Gmail: ייתכן והסיכום נכנס אל אחת הכרטיסיות של הדואר הנכנס, כגון ש"קידום מכירות".

הסרטון הבא מציג כיצד לטפל בכך:

סרטון הדרכה קצר - יחסוך לך זמן

בסרטון הבא אנו מציגים שני דברים:

  • כיצד לאתר את הסיכום בתיבת הספאם
  • כיצד (עבור משתמשי Gmail בלבד) ניתן לבטל את הכרטיסיות הנמצאות תחת דואר נכנס