מודול דיווח תקלות ומעקב פניות

הדרכה • 5/5/2018 כניסות

מודול דיווח תקלות ומעקב פניות מאפשר לתושב לדווח על תקלה ו/או לפנות לגורמים רשמיים ביישוב.

דוגמא:

יוצרים באתר כפתור שכותרתו דיווח תקלות ומקשרים אותו אל אדם אחד (או יותר), האחראים לתת מענה.

תושב שלוחץ על הכפתור, יכול לשלוח דיווח על תקלה - הדיווח מגיע באימייל וגם באפליקציה.

כל דיווח כולל את הכפתורים "שליחת תשובה" ו- "סגירת קריאה זו"

באמצעות הכפתור "שליחת תשובה" ניתן לעדכן את הפונה בסטאטוס הפנייה.

בסיום הטיפול בתקלה, לוחצים על הכפתור "סגירת קריאה זו".

כל הודעה וכל דיווח נשמרים במערכת, וניתנים לגישה מתוך מערכת ניהול האתר. כך אפשר לקבל תמונה כוללת של כל הפניות, והטיפול בהן.

תמונת המסך הבאה מציגה דוגמא לדיווח, כפי שהוא מגיע באימייל. שימו לב לכפתורי הניהול: שליחת תשובה וסגירת קריאה זו.