חדש בסאמדיי - לחצני מצוקה, דיווחי תקלות ועוד

שלום רב.

להלן סיכום העדכונים האחרונים במערכת סאמדיי:

לחצני מצוקה

לשכנים חשיבות רבה במענה לקריאות מצוקה, מאחר וזמן התגובה שלהם קצר.

על כן הוספנו לאפליקציה לחצני מצוקה. למשל: "עזרה ראשונה" או "אירוע בטחוני".

לכל לחצן משייכים קבוצה של תושבים מתנדבים, שמוכנים לענות לקריאה, לדוגמא:

  • עבור לחצן "עזרה ראשונה" יהיו אלה רופאים / חובשים שגרים ביישוב.
  • עבור לחצן "אירוע בטחוני" יהיו אלה צוות צח"י והרב"ש.

כאשר תושב לוחץ על לחצן המצוקה, נשלחים פרטיו אוטומטית אל חברי הקבוצה ונוצר צ'אט קבוצתי.

דרך הצ'אט משוחחים המתנדבים עם הקורא לעזרה, מבינים מה המצב ומחליטים על דרך הפעולה.

להלן הסרטונים הקשורים בנושא:

מודול דיווח תקלות ואנשי קשר

המודול החדש מאפשר להגדיר כפתורים ליצירת קשר מהיר בנושאים שונים. כפתורים אלה מוצגים גם באתר וגם באפליקציה.

לדוגמא, אם מגדירים כפתור "דיווח תקלות", יוכל תושב לצלם מפגע ביישוב ולשלוח אותו דרך האפליקציה.

עוד פרטים בסרטון הבא:

שינוי במודול ההצבעות

הוספנו לתושב את האפשרות לשנות את הצבעתו.

לחיצה על כפתור ההצבעה מעבירה את התושב אל מסך שמאפשר שינוי ההצבעה.

אפשרות זו זמינה עבורו במשך חמש דקות מרגע ההצבעה.

.

נשמח להיות בקשר.

אנו זמינים בטלפון 052-6541508 או באפליקצית טלגרם.