עדכונים במערכת סאמדיי - שדרוגים במערכת קריאות השירות, תצוגת "קיוסק" ועוד

שלום למנהלי האתרים במערכת סאמדיי.

בעדכון זה:

  1. שדרוג נוסף של מערכת קריאות השירות
  2. תצוגת "קיוסק" המתאימה לשימוש כלוח מודעות אלקטרוני
  3. הסבר לתושבים כיצד משתיקים התראות טלגרם על הצטרפות איש קשר חדש
  4. שינויים בתפריט הראשי של האפליקציה
  5. מערך התמיכה שהקים קיבוץ נען

1. שדרוג נוסף של מערכת קריאות השירות

לאחרונה שודרגה באופן מהותי מערכת קריאות השירות, הכוללת כעת סטטיסטיקות, אפשרות לרשום חיוב ולייצא גליונות חיובים בסוף החודש, הניתנים להעברה ישירה אל הנהלת החשבונות.

כמו כן כוללת מערכת קריאות השירות את האפשרות להזין מספרי תקציב לנמענים (מספרי התקציב אינם מוצגים באפליקציה ומשמשים אך ורק לצורך קישור עם מערכת הנה"ח של הקיבוץ). כך ניתן לקשר קריאות השירות למערכת החיובים.

2. תצוגת "קיוסק" - לוח מודעות אלקטרוני

הוספנו תצוגת "קיוסק" המותאמת לשמש כלוח מודעות אלקטרוני בערוץ המקומי או למסכי טלוויזיה גדולים המוצבים במקומות ציבוריים (לדוגמה חד"א / כלבו / מזכירות / תאי דואר). התצוגה כוללת אפשרות להדגיש הודעות מערוצים מסוימים לפי בחירת מנהל האתר.

3. השתקת התראות טלגרם על איש קשר חדש

מומלץ להפיץ לתושבים את ההסבר כיצד משתיקים התראות על הצטרפות אנשי קשר חדשים בטלגרם – למשתמשי אייפון ואנדרואיד. הדבר מומלץ לכל מי שאינו משתמש בטלגרם כרשת חברתית.

4. שינויים בתפריט הראשי של האפליקציה

התפריט הראשי של האפליקציה הפך להיות פשוט יותר לניווט:

חלק מהכפתורים (לוח אירועים, ארכיון) עברו להיות תחת הכפתור "שימושון", שהוא כעת הכפתור הראשון בתפריט.

הוספנו כפתור "הודעות אחרונות" שמאפשר לתושב לקבל סיכום תמציתי של כלל הידיעות החדשות מן השבוע האחרון.

לחצן המצוקה בוטל, ובמקומו ניתן להציב בתפריט הראשי כפתור המקשר את התושב באופן ישיר אל קבוצת הצח"י של היישוב.

5. מערך ההדרכה שהקים קיבוץ נען

לסיכום נמליץ לכם לצפות במערך ההדרכה שהקים קיבוץ נען. ניתן ללמוד הרבה מנסיונו של הקיבוץ הגדול, שהצליח להטמיע את האפליקציה בקרב 800 חברים במהלך חודשים ספורים בלבד:

http://www.naan.org.il/training

.

עד לפעם הבאה,

אסי