במטרה לצמצם כמה שיותר הגעה של מטופלים למרפאות ולשפר את השירות .
להלן תאור השירותים אותם יכולים לקבל מטופלים דרך אפליקציית / אתר הכללית עם סיסמה : ( סיסמה ניתן לקבל במשרד המרפאה או שהמטופל יכול לנפק לעצמו סיסמה דרך אתר הכללית, מצורף מסמך הסבר )
ü לקבוע תור לייעוץ טלפוני עם הרופא דרך האתר / אפליקציית כללית.
ü משלוח בקשה לקבלת אישור מחלה , חידוש מרשם כרוני.
ü צפייה בתוצאות בדיקות דם שבוצעו במרפאה , ( כולל בדיקות שבוצעו בבתי חולים של הכללית )
ü צפייה בתוצאות ביקור ברפואה יועצת, בדיקת אולטרסאונד ורנטגן , ( כולל בבתי חולים של הכללית ובמכון מור )
ü שליחת בקשות ושאלות למרפאה , כולל התייעצות עם המשרד + אפשרות לצרף מסמכים לבקשות האדמיניסטרטיביות
ü צפייה במועד תור קיים לבתי חולים של הכללית.
ü פתיחת בקשה לטופס 17 , כולל הדפסת הטופס מהבית.
ü צפייה בסיכום ביקור בבתי חולים של הכללית ובתי חולים ממשלתיים: במיון , מכונים ואישפוז יום
ü פתיחת בקשה למרפאה לצורך ביצוע החזר כספי.